laclasă.ro

Comisie cu caracter permanent

Este dificil să găsești explicații pentru ceea ce se petrece în sistem. Chair dacă toată lumea solicită debirocratizarea reală și urgentă a învățământului, viața bate filmul. În binecunoscutul stil românesc, șase comisii cu caracter permanent însemană, în realitate, 7. Trebuie să aveți în vedere că anul școlar este la început.

Constantin Lungulesc

Pe profilul Facebook, Constantin Lungulescu, președintele Sindicatului “Spiru Haret” Dolj, atrage atenția asupra unei nou înființate comisii cu caracter permanent.

Atenție!
O comisie cu caracter permanent în plus.
Deși ROFUIP distinge 6 comisii cu caracter permanent, OMEN 4371/2017 art. 4 (3) și art. 19 (1) introduce și comisia cu nr. 7, comisia responsabilă cu SIIIR, aceasta având obligația de a actualiza permanent datele de la nivelul unității.

ROFUIP, Art. 79

ROFUIP, Art. 79. — (1) La nivelul fiecărei unități de învățământ funcționează următoarele comisii: 1. cu caracter permanent; 2. cu caracter temporar; 3. cu caracter ocazional. (2) Comisiile cu caracter permanent sunt: a) Comisia pentru curriculum; b) Comisia de evaluare și asigurare a calității; c) Comisia pentru perfecționare și formare continuă; d) Comisia de securitate și sănătate în muncă și pentru situații de urgență; e) Comisia pentru controlul managerial intern; și f) Comisia pentru prevenirea și eliminarea violenței, a faptelor de corupție discriminării interculturalității;

Despre SIIR

Am preluat o scurtă descriere disponibilă aici, pe pagina proiectului.

Sistemul Informatic Integrat al Învăţământului din România va furniza servicii de gestiune completă a activităţilor sistemului educaţional preuniversitar din punct de vedere operaţional, tehnic, administrativ şi strategic.

SIIIR se va adresa atât nevoilor utilizatorilor de la nivel central (legate în special de luarea de decizii pe baza analizei indicatorilor de performanţă, dar şi de asigurarea transparenţei proceselor investiţionale, gestiunea problematicii resurselor umane, alcătuirea şi exploatarea acestora), cat si nevoilor identificate la nivel local (gestiunea activităţilor, proceselor şi fluxurilor la nivelul unităţii de învăţămant).

https://www.siiir.edu.ro/

Te invităm în grupul Facebook “La clasă”. Aderă aici

Dă un Like paginii Facebook LA CLASĂ