Distribuie știrea
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Abuzurile Ministerului Educației

Miniștrii și birocrații ai Ministerului Educației și-au făcut un obicei din reinterpretarea sau ignorarea legilor, din schimbarea regulilor în timpul jocului, din modificarea modificărilor și aducerea haosului acolo unde ar trebui să domnească predictibilitatea, ordinea, responsabilitatea și bunul simț. În ultimii ani, pentru acești dinozauri, legile au devenit opționale, reglementările interne au întâietate în fața legii, se aplică retroactiv și pot călca în picioare drepturi legale ale angajaților etc. Totul în cel mai mare dispreț la adresa angajaților din sistem, al elevilor și al părinților acestora.

Birocrații dinozauri

Chiar dacă miniștrii se schimbă precum șosetele, obiceiurile eșaloanelor inferioare par că rămân aceleași. Profesorii sunt obligați să atace deciziile aberante în justiție sau să le reclame la fel și fel “autorități”. Justiția, de cele mai multe ori, dă dreptate cadrelor didactice și obligă „statul” la măsuri reparatorii. Cu toate acestea, birocrații care poartă responsabilitatea neregulilor rămân pe poziții în minister. De la miniștri la ceilalți factori de decizie, cu toții scapă fără probleme.

Și le merge bine?

Și le merge bine birocraților abuzatori ai Ministerului Educației. Este singura concluzie logică la care am ajuns, asta din moment ce bătaia de joc se agravează de la an la an, indiferent de ce ministru se află în post. Tot acest „efort” al lor continuă fără rușine în lipsa sancțiunilor.

Sindicatele, pline de dinozauri politizați, mârâie anemic, mai mult de ochii lumii, profesorii sunt dezbinați iar clasa politică încurajează toată această mizerie pentru a lovi în dușmanul de clasă – profesorii. Practic, indiferent de ce partid s-a aflat la guvernare, mizeriile la adresa cadrelor didactice nu au încetat în ultimii ani.

Te invităm în grupul Facebook “La clasă”. Aderă aici

Dă un Like paginii Facebook LA CLASĂ


Distribuie știrea
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •